قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ونگر: شايسته اين پيروزي بوديم

بعد از شروعي ضعيفي که توپچي ها در رقابت هاي اين فصل داشتند، توانستند در ديدار امروز شاگردان اوون کويل را با يک پيروزي پر گل بدرقه کنند.


آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بولتون ابراز خوشحالی کرد.

بعد از شروعی ضعیفی که توپچی ها در رقابت های این فصل داشتند، توانستند در دیدار امروز شاگردان اوون کویل را با یک پیروزی پر گل بدرقه کنند.

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در ابتدایی بازی کمی عصبی بودیم. اما صبور و باهوش بودیم و فکر می کنم در محموع کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

در نیمه دوم، بولتون شانسی برای گلزنی نداشت. آنها 10 نفره شدند و این مسئله شرایط را برای آنها دشوارتر کرد.

ما در نیمه اول توپ را با سرعت کافی به گردش در نیاوردیم اما در نیمه دوم به نظر می رسید بازیکنان بولتون خسته شده اند، هافبک های ما با سرعت بالایی توپ را به گردش درآوردند و ما توانستیم روی دروازه آنها خطرساز شویم.
ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم. دیگر نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای آرسنال,آرسن ونگر,دیدار آرسنال برابر بولتون, ] [ 23:19 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته ششم ليگ برتر انگليس

شاگردان فرگوسن به دنبال ششمين پيروزي پياپي

پيشتازهاي اولدترافوردي در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ميهماني استوک سيتي ششمين برد پياپي را جست‌وجو مي کنند.


 تیم فوتبال منچستریونایتد که اینک با 15امتیاز از پنج هفته در پله نخست جدول حضور دارد، فرداشب (شنبه) خواهان جمع‌آوری سه امتیاز مهم دیگر است که موقعیت‌اش ‌ را در رده نخست بیشتر تثبیت کند.
 شاگردان سرآلکس فرگوسن که در فصل جاری و در این پیکارها تنها برد کسب کرده‌اند، مایل به حفظ روند پیروزی‌‌خواهی خود نزد این حریف هستند.
 
 در این تاریخ  چلسی در ورزشگاه استامفوردبریج از سوانسی استقبال خواهد کرد. آندره ویاس بواس، سرمربی تازه‌وارد پرتغالی آبی‌های لندن که هفته قبل باخت 3 بر یک از منچستریونایتد را تجربه کرد، امید به کسب امتیازات این بازی خانگی دارد تا آن شکست را جبران کند و در کورس قهرمانی امیدوار باقی بماند.
 
 آرسنال تیره‌روز نیز در دیدار خانگی دشوار با بولتون شرکت خواهد کرد. اما منچسترسیتی میزبان اورتون خواهد شد.
 
 
 *برنامه سایر مسابقات این تاریخ به شرح زیر است:
 لیورپول- ولورهامپتون
 نیوکاسل – بلکبرن
 وست‌برومویچ‌آلبیون – فولام
 ویگان- تاتنهام
 
 *جدول رده‌بندی:
 1- منچستر یونایتد 15  امتیاز
 2-منچسترسیتی 13 امتیاز
 3-چلسی 10 امتیاز
 4- نیوکاسل‌یونایتد 9 امتیاز
 5-استوک‌سیتی8 امتیاز


javahermarket

مدير اجرايي آرسنال:خريدهاي تابستاني مان خوب بود

توپچي ها در اين تابستان بازيکناني مانند نصري و فابرگاس را از دست دادند و بازيکناني که به خدمت گرفتند رضايت هواداران را به دنبال نداشت.


 ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه آرسنال، علیرغم انتقادات هواداران از آرسن ونگر، از فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات دفاع کرد.

توپچی ها در این تابستان بازیکنانی مانند نصری و فابرگاس را از دست دادند و بازیکنانی که به خدمت گرفتند رضایت هواداران را به دنبال نداشت.

با این وجود، گازیدیس از خریدهای جدید باشگاه راضی است و اعلام کرد اگر ونگر بخواهد، می تواند خریدهای دیگری هم انجام دهد.

او در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:" فکر نمی کنم بتوان جانشینی برای فابرگاس پیدا کرد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و بازیکنان زیادی در این سطح وجود ندارد.

ما می خواهیم روی پیشرفت باشگاه تمرکز کنیم. اگر بخواهیم تا تمام بودجه مان در بازار نقل و انتقالات را خرج کنیم، ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیریم.

صحبت های زیادی در مورد اتفاقات  حواشی بازار نقل و انتقالات شد اما تقریبا همه آنها نادرست و گمراه کننده بود.

تنها دو نفر می دانستند که ما می خواهیم چه کاری انجام دهیم؛ من و ونگر. ما از بازیکنانی که به خدمت گرفتیم، خوشحالیم. این ها بازیکنانی هستند که ونگر به دنبال شان بود.

فکر می کنم با خریدهایی که انجام دادیم، اکنون ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار داریم."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,خرید های تابستانه آرسنال,ایوان گازیدیس, ] [ 1:11 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: وقتي چنين نمايشي ارائه مي دهيد، نمي توانيد نگران نباشيد

در اين ديدار آرسنالي ها دو گل به خودي زدند و دو گل ياکوبو، شکست توپچي ها را تکميل کرد.


 آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، از شکست 4-3 تیمش مقابل بلکبرن به شدت ابراز ناراحتی کرد.

در این دیدار آرسنالی ها دو گل به خودی زدند و دو گل یاکوبو، شکست توپچی ها را تکمیل کرد.

ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دشوار است که نمایش نیمه دوم مان را توضیح بدهیم. فکر می کنم در مجموع موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم.

ما در شروع بازی در نیمه دوم مشکل داشتیم. فکر می کنم روی نقاط قوت آنها  که ضربات آزاد و کرنرها بود ،به خودی تمرکز نکردیم.

در مجموع در دیداری شکست خوردیم که خودمان در 5 گلش را به ثمر رساندیم واین ناامید کننده است.

وقتی چنین نمایشی ارائه می دهید، نمی توانید بگوئید نگران نیستید. تیم در این دیدار از نظر دفاعی مستحکم نبود. وقتی 2-1 پیش بودیم، می دانستیم که اگر از نظر دفاعی مستحکم باشیم، می توانیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

نمایش امروز ما سراسر منفی نبود. در واقع نکته ناامید کننده این است که ما نکات مثبت زیادی در بازی مان داشتیم اما از تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی برخوردار نبودیم."


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,دیدار آرسنال و بلکبرن,,آرسن ونگر, ] [ 23:40 ] [ ادیب بوبردک ]

آرسنال - بلکبرن به روايت تصوير
 

با اين نتايج، کم کم مي توان مردان ونگر را با اطمينان از جمع چهار تيم بالاي جدول خارج کرد.


آرسنالی ها بار دیگر نمایش فاجعه باری در خط دفاعی داشتند. با این خط دفاعی، ونگر باید در انتظار نتایج بدتری هم باشد

Blackburn Rovers'' Nigerian Forward Yakubu (2L) Celebrates

آکوبو با دو گلی که زد، ستاره تیمش بود

 

Arsenal''s French Manager Arsene Wenger (C) Watches

ونگر نمی تواند خرید جدیدی انجام دهد؛ او با این بازیکنان به چه هدفی فکر می کند

Arsenal''s Spanish Midfielder Mikeal Arteta Reacts

Arsenal''s Mikel Arteta, Right, Celebrates

Arsenal''s Spanish Midfielder Mikeal Arteta (L) Vies

آرتتا در دومین بازی اش برای آرسنال گلزنی کرد اما نتونست مانع از شکست تیمش شود

Blackburn''s Indian Owners Celebrate  RESTRICTED TO EDITORIAL USE.No Use With Unauthorized Audio, Video, Data, Fixture

مالکان هندی بلکبرن به ابراز احساسات تماشاگران تیم شان جواب می دهند

Blackburn Rovers'' English Goalkeeper Paul Robinson Stands

پل رابینسون همان دروازه بان پراشتباه سابق است اما خوش شانس بود که تیمش در گلزنی موفق بود

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:آرسنال - بلکبرن به روايت تصوير,عکس های بازی های آرسنال, ] [ 23:36 ] [ ادیب بوبردک ]

شکست پرگل آرسنال برابر بلکبرن

در اين ديدار بار ديگر ضعف خط دفاعي توپچي ها کار دست اين تيم داد و آنها شکستي پر گل را تجربه کردند.


 در اولین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم بلکبرن موفق شد در خانه 4-3 آرسنال را شکست دهد.

 در این دیدار بار دیگر ضعف خط دفاعی توپچی ها کار دست این تیم داد و آنها شکستی پر گل را تجربه کردند.

 در دقیقه 10 این دیدار ژروینیو آرسنالی ها را پیش انداخت اما این برتری چندان دوام نداشت و در دقیقه 25 آیگبنی یاکوبو کار را به تساوی کشاند.

 این نتیجه هم تنها 9 دقیقه پایدار بود و میکل آرتتا در دومین بازی اش برای آرسنال در لیگ برتر موفق به گلزنی شد تا شاگردان ونگر 2-1 پیش بیفتند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما با آغاز نیمه دوم نمایش فاجعه بار خط دفاعی آرسنال آغاز شد.

 در دقیقه 50 الکس سونگ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 59 یاکوبو روی پاس انزوزی، گل دوم خودش و گل سوم بلکبرن را به ثمر رساند.


 10 دقیقه بعد شاهکار مدافعان آرسنال تکمیل شد و لورن کوشیلنی یک گل به خودی دیگر زد تا ناکارآمدی خط دفاعی توپچی ها بیش از پیش به ونگر ثابت شود.


 در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی مروان شاماخ گلزنی کرد تا اختلاف دو تیم به یک گل کاهش پیدا کند اما این اختلاف هرگز پر نشد و یک شکست دیگر در کارنامه آرسنال این فصل ثبت شد.


javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز آرسنال,دیدار آرسنال و بلکبرن,, ] [ 23:33 ] [ ادیب بوبردک ]

ري پارلر: آرسنال بايد نمايش مقابل اودينزه را در بازي با دورتموند تکرار کند

مدافع اسبق آرسنال معتقد است اين تيم بايد عملکرد بازي مقابل اودينزه را در ديدار با دورتموند تکرار کند.


ری پالر مدافع اسبق باشگاه آرسنال معتقد است توپچی ها باید نمایش مقابل اودینزه را در دیدار مقابل دورتموند نیز تکرار کنند.

آرسنال در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا خواهد بود.

پارلر در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" بازی مقابل دورتموند دیدار دشواری برای آرسنال خواهد بود. در مرحله پلی آف شک داشتم آنها بتوانند از پس اودینزه برآیند اما توانستند این تیم را شکست دهند. در بازی مقابل دورتموند نیز باید همان عملکرد را داشته باشند تا بتوانند پیروز از زمین خارج شوند."

"آرسنال هنوز بازیکنان خوبی مثل والکات، ژروینیو و فان پرسی در اختیار دارد و می تواند با درخشش آنها از پس دورتموند برآید."


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:ري پارلر,خبرهای آرسنال,خبرهای روز آرسنال,توپچی های لندنی, ] [ 21:27 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است.


   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خبرهای بارسلونا,مصاحبه ونگر,آرسن ونگر, ] [ 20:20 ] [ ادیب بوبردک ]

نتايج ديدارهاي امشب ليگ برتر انگليس
 

تنها تيم بزرگي که امشب شکست خورد، ليورپول بود.


در آغاز رقابت های هفته  چهارم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش 6 بازی برگزار شد که دراین دیدار ها به جز لیورپول، سایر تیم های مدعی به پیروزی رسیدند.

آرسنالی ها که در خانه میزان سوانسی بودند، با تک گل آندری آرشاوین به اولین پیروزی این فصل شان دست پیدا کردند.

سیتی هم در خانه با هت تریک سرخیو آگوئرو، ویگان را در هم کوبید تا حداقل برای چند ساعتی به صدر جدول راه پیدا کند.

چلسی نیز با گل های تری و استوریج، در خانه ساندرلند به یک سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

شاگردان هری ردنپ نیز که در دو دیدار ابتدایی شان شکست خورده بودند، امشب موفق شدند وولوز را از پیش رو بردارند.

در مقابل لیورپولی ها که در سه دیدار گذشته شان نتایج خوبی گرفته بودند، امشب در خانه استوک با یک گل مغلوب شدند.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

آرسنال 1-0 سوانسی

گل: آندری آرشاوین 40

اورتون 2-2 استون ویلا

گل ها: لئون عثمان 19، لیتون بینز (پنالتی) 69 (اورتون) استیلین پتروف 63، گابریل آگبنلاهور 83 (استون ویلا)

منچسترسیتی 3-0 ویگان

گل ها: سرخیو آگوئرو 13، 63 و 69

استوک 1-0 لیورپول

گل: جاناتان والترز 21

ساندرلند 1-2 چلسی

گل ها: جی دونگ وون 90 (ساندرلند) جان تری 18، دنیل استوریج 50 (چلسی)

وولوز 0-2 تاتنهام

گل ها: آدبایور 68، دفو 80

منچستر یونایتد 5-0 بولتون

گل ها:رونی 20،25،68 و خاویر هرناندز 5،58 (منچستر یونایتد)

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,نتایج هفته چهارم لیگ برتر انگلیس, ] [ 1:42 ] [ ادیب بوبردک ]

ليگ برتر انگليس

آرسنال 1-0 سوانسي;اولين برد فصل توپچي ها
 

در اين ديدار که اولين ديدار رسمي پر مرتساکر و ميکل آرتتا و يوسي بنايون براي توپچي ها بود، آندري آرشاوين تک گل بازي را براي تيم ميزبان به ثمر رساند.


 آرسنالی ها بعد از سه هفته ناکامیف سرانجام امروز موفق شدند در دیدار مقابل سوانسی با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند و اولین پیروزی فصل شان را به دست بیاورند.

در این دیدار که اولین دیدار رسمی پر مرتساکر و میکل آرتتا و یوسی بنایون برای توپچی ها بود، آندری آرشاوین تک گل بازی را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

البته تیم سوانسی هم در این دیدر موقعیت هایی برای گلزنی داشت و می توانست حداقل با یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کند اما در نهایت شانس با توپچی ها یار بود و این اتفاق رخ نداد.

با این پیروزی آرسنالی ها 4 امتیازی شدند  و اندکی به وضعیت شان در جدول رده بندی سرو سامان دادند.

ترکیب دو تیم:

آرسنال: شچسنی، سانیا، گیبس، مرتساکر، کوشیلنی، رمسی، فریمپونگ، آرتتا، آرشاوین، والکات، فن پرسی

سوانسی: میشل ورم، رانجل، کوال کر، اشلی ویلیامز، نیل تیلر، کمی آگوستین، لئون بریتون، جو آلن، اسکات سینکلر، ناتان دایر، دنی گراهام

 

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ انگلیس,آرسنال,خبرهای آرسنال, ] [ 1:34 ] [ ادیب بوبردک ]

رمسي:آرسنال واقعا خريدهاي خوبي انجام داد

اين ستاره جوان ولزي در ديدارهاي اخير تيم ملي کشورش نمايش هاي درخشاني ارائه داد و اکنون به دنبال اين است که با تيم باشگاهي اش به موفقيت برسد.


 آرون رمسی، هافبک جوان آرسنال، میکل آرتتا و یوسی بنایون، خریدهای جدید این باشگاه را مورد ستایش قرار داد و معتقد است آنها می توانند کمک زیادی به توپچی ها بکنند.

این ستاره جوان ولزی در دیدارهای اخیر تیم ملی کشورش نمایش های درخشانی ارائه داد و اکنون به دنبال این است که با تیم باشگاهی اش به موفقیت برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما خریدهای خوبی داشتیم و این می توان شروع دوباره ای برای ما باشد. ما بازیکنان با کیفیتی مانند آرتتا و بنایون را به خدمت گرفتیم که هر دو هافبک های خلاقی هستند و خیلی راحت با توپ کار می کنند. آنها خریدهای بسیار خوبی برای ما هستند."

آرسنال در آخرین دیدارش در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد 8-2 شکست خورد و رمسی اعلام کرد اکنون باید روی بازی های پیش رو تمرکز کنند.

" ما باید آن نتیجه را فراموش کنیم. امیدارم نتایج خوبی بگیریم و به مسیر پیروزی برگردیم."


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,رمسی,خرید های ارسنال, ] [ 1:53 ] [ ادیب بوبردک ]

نصري مصدوم شد

سمير نصري هافبک باشگاه منچسترسيتي در ديدار سه شنبه تيم ملي فرانسه مقابل روماني در چارچوب رقابتهاي مقدماتي يورو 2012 از ناحيه دست دچار شکستگي استخوان شد.


 این هافبک 24 ساله به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و تا دقیقه 90 در زمین حضور داشت اما گزارش ها حاکی از این است که او بعد از بازی در دستش احساس درد کرده که بررسی پزشکان شکستگی استخوان دستش را تایید کرد.
 
 نصری که اخیرا با رقم 23 میلیون پوند از آرسنال به من سیتی پیوست در اولین بازی اش برای این تیم نمایش فوق العاده داشت و در بازی مقابل تاتنهام سه پاس گل برای هم تیمی هایش فراهم کرد. سیتی در ادامه رقابتهای لیگ برتر شنبه میزبان ویگان خواهد بود.


javahermarket

[ پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,نصری, ] [ 1:51 ] [ ادیب بوبردک ]

کار ونگر در آرسنال هنوز تمام نشده

ويد دين از هواداران آرسنال خواست به ونگر فرصت بدهند و تاکيد کرد که اين مربي مي تواند توپچي ها را به روزهاي اوج شان بازگرداند.


دیوید دین، نایب رئیس سابق باشگاه آرسنال، معتقد است کار ونگر در آرسنال هنوز تمام نشده است و امیدوار است این سرمربی فرانسوی به این زودی امیریتس را ترک نکند.

آرسنالی ها در شش فصل اخیر به جامی دست پیدا نکرده اند و از سوی دیگر ستاره های این تیم نیز به تدریج این باشگاه را ترک کرده اند. در نهایت شکست 8-2 هفته گذشته مقابل منچستریونایتد، فشارها بر روی ونگر را به اوج رساند.

اما دیوید دین از هواداران آرسنال خواست به ونگر فرصت بدهند و تاکید کرد که این مربی می تواند توپچی ها را به روزهای اوج شان بازگرداند.

او در گفتگو با ساندی میرر گفت:" کار آرسن در این باشگاه هنوز تمام نشده است. هواداران باید به او احترام بگذارند؛ احترامی که شایسته کارهایی است که او در این باشگاه انجام داده است.

تحت هدایت ونگر، باشگاه روزهای خوبی را سپری کرد و دلیلی ندارد که ما بار دیگر نتوانیم شاهد آن موفقیت ها باشیم. مردم در باره اینکه آیا دوران حضور او در این باشگاه تمام شده، صحبت می کنند. این مسئله بسیار خطرناکی است زیرا اخراج کردن کار بسیار ساده ای است اما بعد از آن چه؟
من نگرانی و انتظاراتی که ونگر با موفقیت هایش ایجاد کرد را درک می کنم. ما در همه 15 سال اخیر در چمپیونزلیگ حضور داشتیم بنابراین می توان درک کرد که هواداران از اینکه به جامی نرسیده اند، نارحت هستند."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:خبرهای آرسنال,ونگر, ] [ 23:42 ] [ ادیب بوبردک ]

"پر مرته‌ساکر" به آرسنال پيوست

مدافع ملي پوش تيم فوتبال وردربرمن آلمان با قراردادي نه ميليون يورويي به باشگاه آرسنال انگلستان پيوست.


 باشگاه آرسنال پر مرته‌ساکر مدافع باشگاه وردربرمن را با قراردادی به ارزش نه میلیون یورو به خدمت گرفت.

 مرته‌ساکر روز گذشته اجازه پیدا کرد تا اردوی تیم ملی آلمان را به منظور حضور در تست‌های پزشکی باشگاه آرسنال ترک کند.

 خرید جدید آرسنال قراردادی چهار ساله با این باشگاه به امضا رساند و بعد از امضای این قرارداد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در برمن دوران بسیار خوبی داشتم اما اکنون به تیم بزرگی پیوسته‌ام و از این موضوع بسیار خوشحالم. امیدوارم با آرسنال به آرزوهایم برسم و رویاهایم با این تیم انگلیسی محقق شود.

 آرسن ونگر سرمربی آرسنال نیز در مورد خرید این مدافع آلمانی گفت: از پیوستن مرته‌ساکر به آرسنال بسیار خوشحالم، او مدافع ملی پوش و با تجربه‌ای است که هم روی زمین و هم روی توپ‌های ارسالی کاملا مسلط است. مطمئنم او به زودی با شرایط لیگ برتر انگلستان وفق پیدا می کند.


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:پر مرته‌ساکر,نقل و انتقالات آرسنال, ] [ 14:37 ] [ ادیب بوبردک ]

ناکامي هاي آرسنال تقصير ونگر نيست

نصري از آرسن ونگر حمايت کرد و گفت دليل خريدهاي کم سرمربي فرانسوي آرسنال، بودجه کمي است که در اختيار دارد.


 آرسنال پولی برای خرید کردن ندارد. به همین دلیل آنها با بازیکنان جوان شان دست به قمار زده اند. . آرسنال مجبور است بازیکنان جوانش را بفروشد. اما برای رسیدن به قهرمانی و بردن جام باید بازیکنانی بزرگ و تیمی قوی داشت.
 
 ونگر مربی و انسان فوق العاده ای است. او از بازیکنانش مراقبت می کند؛ شاید بیش از آن چیزی که نیاز است. او اهل بحث و جدل نیست.
 
 آرسنالی ها می خواستند من در این باشگاه بمانم اما من در ماه ژوئن تصمیم گرفتم این باشگاه را ترک کنم. بعد از فصل دشواری که سپری کردیم، می خواستم امیریتس را ترک کنم. نشانه هایی وجود داشت که نشان می داد زمان جدایی فرا رسیده؛ جدایی فابرگاس، نتایج پایان فصل، عقب افتادن از منچسترسیتی و شکست در فینال جام اتحادیه. من نمی خواستم کاپیتان تیمی باش که به جامی دست پیدا نمی کند. اما اکنون این احساس را دارم که در تیمی هستم که می تواند به جام دست پیدا کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:نصري,آرسنال,ونگر, ] [ 15:58 ] [ ادیب بوبردک ]

مرتساكر به آرسنال پيوست

به نوشته روزنامه اکيپ فرانسه، "مرتساکر" مدافع آلماني رسما به آرسنال پيوست.


  بعد از اين که آرسنال نمايش نااميد کننده‌اي در ديدار مقابل منچستريونايتد داشت، کادر فني اين تيم در نظر دارد با جذب چند بازيکن به ساختار دفاعي اين تيم سر و سامان دهد.


روزنامه اکيپ فاش کرد که توپچي‌ها با مرتساکر، مدافع ملي پوش وردربرمن آلمان قرارداد امضا کرده‌ است.


مرتساکر از سال 2006 تاکنون در وردربرمن بازي مي‌کند و 75 بار براي تيم ملي فوتبال آلمان به ميدان رفته است.


به نوشته اين روزنامه فرانسوي آرسنال در نظر دارد آندره سانتوس برزيلي را در ازاي هفت ميليون دلار از فنرباغچه ترکيه به خدمت بگيرد.

 


javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:آرسنال,خبرهای آرسنال,مرتساکر, ] [ 15:34 ] [ ادیب بوبردک ]

 

مهاجم تيم فوتبال آرسنال مي گويد بازيکنان بايد هر چه زودتر شکست سنگين مقابل منچستريونايتد را به دست فراموشي بسپارند.


     زننده يکي از دو گل آرسنال در شب شکست سنگين 8 بر 2 مقابل منچستريونايتد در پايان اين بازي عنوان کرد: بايد هر چه سريعتر از زير بار اين شکست خارج شويم. در بازي بعد با سوانسي بازي مي کنيم و اين فرصت خوبي است براي فراموش کردن اين شکست.


وي ادامه داد: منچستريونايتد قويترين حريفي بود که مي توانستيم با آن روبرو شويم. ما تمام توان مان را در اين بازي پياده کرديم اما به اندازه کافي قوي نبوديم تا بتوانيم ايستادگي کنيم.


فان پرسي در ادامه به طور مستقيم اظهاراتي مخالف به نقطه نظرات ونگر مطرح کرد و گفت: نبايد پشت بازيکنان مصدوم يا محروم پنهان شويم. ما در اين بازي مصدوم و محروم داشتيم، آنها هم داشتند. هيچ بهانه اي نبايد براي اين شکست بياوريم. فوتبال همين است.


مهاجم هلندي آرسنال که با خروج فابرگاس از اين تيم، بازوبند کاپيتاني را بر بازو مي بندد، همچنين با تقدير از هواداراني که براي تماشاي بازي به اولدترافورد رفته بودند، گفت: تنها نکته مثبت بازي به نظر من همين بود. هواداران ما عالي بودند و در تمام 90 دقيقه ما را تشويق کردند. جا دارد از تمام آنها تشکر کنم.


تيم فوتبال آرسنال که در دو بازي نخست خود در ليگ برتر، دو تساوي کسب کرده بود، در هفته ي سوم رقابت ها همچنان در حسرت پيروزي ماند و با شکست سنگين 8 بر 2 مقابل منچستريونايتد اولتدترافورد را ترک کرد.

 
 

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:23 ] [ سینا ]

روزنامه اول کاتالونيا مراتب ترحم و دلسوزي خود را به سرمربي آرسنال که ديگر فابرگاس را ندارد اعلام کرد.


 روزنامه اسپورت کاتالونيا در مقاله‌اي به بهانه تحقير آرسنال در اولدترافورد نوشت: ونگر بدون سسک فابرگاس چقدر ترحم برانگيز بود، آرسنال بدون فابرگاس نه تنها چيزي کم داشت، بلکه تا حد قابل توجهي خودش را هم گم کرده بود، اين بازيکن کاتالونيايي بايد بالاخره روزي از آرسنال بيرون مي‌آمد تا مشخص شود او مهمتر است يا سال‌ها جوانگرايي ونگر!

 اسپورت در ادامه آورده است: شکست از منچستر به کنار، هت‌تريک وين روني وزنه سنگين ديگري بود که هواداران آرسنال را به کلي نااميد کرد و خاطره تلخي از اين نظر در ذهنشان رقم خورد.

 اسپورت به فروش سمير نصري نيز اشاره کرد و نوشت: وقتي دو بازيکن با خروج خود يک تيم را نابود کنند بايد نزد کادر فني آن تيم رفت و از آنها علت را جويا شد.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:22 ] [ سینا ]

هافبک سابق آرسنال پس از شکست تحقيرآميز تيمش در اولدترافورد عصباني بود.


پل مرسون، اسطوره آرسنال گفته از نمایش آرسنال مقابل منچستریونایتد عصبانی است و رویکرد آرسن ونگر را هم زیر سوال برده است.

شیاطین سرخ در اولدترافورد همه کار کردند و هشت بر دو آرسنال را بردند.

مرسون که 11 سال بازیکن آرسنال بود گفت از آنچه در میدان دید منزجر شده است: «این بی‌تردید بدترین روز دوران حضور آرسن ونگر بود و حتی بدترین روز تاریخ اخیر آرسنال هم بود. از سال 1984 که برای آرسنال بازی می‌کردم هیچ روزی را بدتر از امروز به یاد نمی‌آورم. این بازی بهت‌آور بود، به شدت بهت‌آور.

تیم‌های بسیار کوچک‌تری هستند که استعداد بسیار کمتری از آرسنال دارند و این فصل به اولدترافورد می‌آیند و کار را دو برابر آرسنال برای منچستر دشوار می‌سازند.

باید تاکتیک داشت. نمی‌توانید تنها نقشه اصلی داشته باشید و باید یک نقشه دوم هم در نظرتان باشد. روش ونگر امروز به اندازه کافی خوب نبود. نمی‌توانید همیشه به تیم بگویید "برو و آرسنالی بازی کن"، این کار عادلانه‌ای با بازیکنان نیست. این قبیل بازیکنان گوسفند نیستند که به کشتارگاه ببریدشان. باید اکنون به مربی نگاه کنید و از او سوال بپرسید.

او چه فکری می‌کند؟ شوخی نمی‌کنم، اما تیمی از لیگ دو می‌تواند هفته بعد این‌جا بیاید و کار را برای یونایتد بسیار دشوارتر سازد.»

مرسون از آنچه دید به روشنی عصبانی بود و گفت که فاصله بین دو تیم دارد بیشتر می‌شود: «نمی‌دانم به کجا می‌رویم. می‌توانید این‌جا بنشینید و درباره بازیکنانی صحبت کنید که برمی‌گردند، مانند فرمائلن، سونگ، ژروینیو. این اسامی را لیست کنید اما هیچ کدام از آنها در حد ترکیب منچستریونایتد نیستند. آرسنال چقدر از یونایتد فاصله گرفته؟ این شکاف دارد بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

من همیشه به ترکیب دو تیم می‌نگرم. امروز روبین فان‌پرسی در حد ترکیب یونایتد بود و تئو ولکات هم در روزهای خوبش در این حد و اندازه‌هاست؛ اما دیگر کدام بازیکن می‌تواند در ترکیب یونایتد بازی کند؟ هیچ کس، حتی آنهایی که غایب هستند.»

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:39 ] [ سینا ]

 آرسنالی ها در این تابستان سمیر نصری و سسک فابرگاس را از دست دادند و طرفداران تیم ازاینکه ستاره جدیدی جای آنها را پر نکرده است، ناراحت هستند.
 
 اما ونگر اعلام کرد که تمام تلاشش را برای اینکه بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرد، انجام خواهد داد.
 
 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه گفت:" البته من به نظرات بقیه توجه دارم اما اگر واقعا در مورد تصمیمی به قطعت برسم، آن را انجام خواهم داد. این تصمیمات ممکن است حتی جنحالی باشد. فکر نمی کنم همه چیز را در مورد فوتبال بدانم اما تجربه بالایی در این زمینه دارم.
 
 باید روشنفکر و فروتن بود و البته در مورد اعتقادات مان باید مصمم باشیم. ما با عقاد بقیه احترام می گذاریم اما در نهایت خودمان تصمیم می گیریم. من شخصا تلاش می کنم تا بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیرم.
 
 بعد از اینکه آرسنالی ها نتوانستند یک دروازه بان بزرگ به خدمت بگیرند، این فصل هم از وویژک شچسنی، دروازه بان جوان لهستانی، به عنوان دروازه بان اول استفاده می کنند.
 
 " برای مثال به شرایط دروازه بانی تیم نگاه کنید. پستی که همه از ما می خواهند بازیکن جدید به خدمت بگیریم.. اما امروز شرایط با حضور شچسنی و لوکاش فابیانسکی تغییر کرده است."

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 52781
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا